اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۲۴۴۰

کولاکوویچ فردی کاربلد است و امیدوارم سیر صعودی والیبال ادامه یابد

کولاکوویچ فردی کاربلد است و امیدوارم سیر صعودی والیبال ادامه یابد
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در جای‌جای مسیر دیدم ورزشکاران با شور و شوق در کنار مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند.
۱۶:۲۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

احمد ضیایی در حاشیه سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این روز بزرگ را خدمت همه ملت شریف و نجیب ایران اسلامی تبریک می‌گویم. حضور مردم غیرقابل توصیف است. من فقط یک ساعت به دنبال جای پارک می‌گشتم تا بتوانم خودم را برسانم و در این راهپیمایی شرکت کنم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و شور و شوق مردم عزیزمان را دیدم. در جای‌جای مسیر دیدم ورزشکاران با شور و شوق در کنار مردم حضور پیدا کردند.

وی افزود: ورزشکاران برخاسته از دل آحاد ملت هستند، آنها از جای‌جای کشور عزیزمان هستند، به همین خاطر در همین ایام حضوری ارزشمند و شایسته دارند. چند دقیقه‌ای در جایگاه حضور داشتم و دیدم بچه‌های رزمی‌کار نمایش‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کنند. این همراهی و همدلی با مردم است که یک ورزشکار صرفاً به ورزش نمی‌پردازد. آنها در تمامی عرصه‌های کشور و موضوعات مربوط به آن همراه مردم هستند.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت این رشته خاطرنشان کرد: وضعیت والیبال بد نیست. ما به دعای مردم مشتاق هستیم و امیدواریم آنها ما را کمک کنند. امیدواریم والیبال به راهی که آغاز کرده ادامه دهد.

وی در مورد حضور مربی خارجی در تیم ملی گفت: ایگور کولاکوویچ فردی کاربلد است و زحمت زیادی می‌کشد. امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب به هدف‌گذاری که کرده‌ایم دست پیدا کنیم.

ضیایی در مورد اینکه آیا سیر صعودی والیبال حفظ خواهد شد، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد. نوجوان‌های ما امروز از حیث فیزیک و آمادگی جسمانی چیز کمی از بزرگسالان ندارند و وضعیت روبه‌بهبود است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین